
Χωρίς να μασάει τα λόγια της, η Nancy Tawby από το Big Brother μίλησε στους «Δεκατιανούς» του ΣΚΑΪ για την εμπειρία της στο ριάλιτι, τις σχέσεις της στο σπίτι, αλλά και τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα.«Ο κόσμος έκρινε να φύγω και σέβομαι την απόφασή του», είπε αρχικά η Nancy Tawby, αν και δεν έκρυψε ότι θα ήθελε να φτάσει στον τελικό: «Έμεινα μέχρι και μια εβδομάδα πριν το τέλος, είμαι οκ με α…
Χωρίς να μασάει τα λόγια της, η Nancy Tawby από το Big Brother μίλησε στους «Δεκατιανούς» του ΣΚΑΪ για την εμπειρία της στο ριάλιτι, τις σχέσεις της στο σπίτι, αλλά και τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα.
«Ο κόσμος έκρινε να φύγω και σέβομαι την απόφασή του», είπε αρχικά η Nancy Tawby, αν και δεν έκρυψε ότι θα ήθελε να φτάσει στον τελικό: «Έμεινα μέχρι και μια εβδομάδα πριν το τέλος, είμαι οκ με αυτό. Ήξερα ότι ένας θα είναι ο νικητής».
Η Nancy Tawby ξεκαθαρίζει: «Δεν θέλω να δω κανέναν από το Big Brother, μόνο για τον Γιώργο πάω στον τελικό»
Αναφερόμενη στην καθημερινότητα του παιχνιδιού, τόνισε: «Το πιο δύσκολο ήταν η κλεισούρα. Να είσαι με 16 άτομα, όλοι διαφορετικοί χαρακτήρες… Δεν μπορούμε όλοι να ταιριάζουμε. Και φυσικά το ότι δεν είχαμε επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Μου έλειπε το παιδί μου».
Δείτε και αυτά